17 Ağustos 2012 Cuma


İBB Gençlik Meclisi
Bilim ve Teknoloji Komisyonu Özel İftar Daveti

Uzun süredir aralarında bulunduğum, çeşitli etkinliklerde beraber görev yaptığımız, her hafta Pazarları toplanıp Dünyada ki bilimsel ve teknolojik gelişmelere yön verdiğimiz J arkadaşlarımı iftara davet edip 12 Ağustos 2012 yi sabırsızlıkla beklemelerini tavsiye ettim zira annemin o leziz yemeklerini ilk defa yiyeceklerdi. (yemek muhabbetinde söz konusu annem olunca çok fazla mütevazı olamam J Davete sayılı günler kalmıştı ki Ahmet’ten facebook üzerinden mesaj geldi. –Esra o gün süper kupa maçı var FB-GS arasında yani ben izlemek istiyorum, nooolur, yalvarırım deyince dayanamadım oda bir insan diye düşündüm. Sonra “keşke Atv bizim televizyonda çekmiyor “ deseydim de iki lafın belini kırma fırsatımız olsaydı diye geçmedi değil içimden.

Aşağıda sizinle paylaştığım fotoğraflardan da göreceksiniz ki tüm akşam çok eğlenceli geçti. Evet ben biraz fazla yoruldum ama değdi zira hepsi birbirinden değerli ve çok iyi aile çocuklarıdır J Bilge Fındık (çiçekler çok zarif ve güzeldi ), Enes Yılmazer, Zeynep ve Zuhal  Demirci (dünyanın en tatlı ikizleri) Ahmet Akyol, Özcan Toy (soy isminden esinlenerek, seni liseli sandığım için çok üzgünüm gerçekten), Emre Gök  ve Muhammet Girgin (imece ruhunu yaşattığınız bana resmen) Merve Saraçoğlu (kahve falıma bir şeyler salladı ama unuttum) Agah Oktay Ertürk (büyük bir sabır ve incelikle çay servisi yaptın, kutlarım) Esra Türköz ve Elif Nur Duman (bu kızların hanımefendi tavrını seviyorum) Ömer Faruk Aydın, Umut E. Yılmaz … hepiniz değerlisiniz…. Ayrıca Merve Çolak yaz bunu bir yere !




 






3 yorum:

Yorumlar