27 Ağustos 2012 Pazartesi


ŞİLE - AĞVA Gezisi (Fotoğraflı Anlatım)

       21 Ağustos 2012 de Ramazan Bayramının 3. Gününde meclisteki arkadaşlarla Şile-Ağva gezisi yaptık. Servis ayarladık ve toplam 10 kişi  (Esra T. Ve kardeşi, Merve S., ben ve kardeşim, Enes, Büşra Y., Cüneyt K., Bilge, Yücel ) ile Ağva yoluna koyulduk. Ayvayı ve Şileyi ilk görüşüm olacaktı bu. 150 parçalık müzik DVD si oluşturmuştum, şarkı söyleye söyleye Ağva’ya geldik. Yolda Bilge karşıladı bizi ve köyünde tır tır denilen bir motorla küçük bir tur attırdı bize, oldukça komik bir halimiz vardı açıkçası. (Bilge’nin bir de yeğeni var ki dünya tatlısı) Ardından Ağva merkeze gidip önce Göksu Nehrinde güzle bir tekne turu yaptık ardından da Yeşilçay Tatil Köyünde balıklarımızı yiyip gezmeye devam ettik. Kilimlide kısa bir mola verdik, oradan da adını hatırlamadığım bir yere gittik herkes kayalardan atlıyordu çok hoşuma gitmişti bu J ve yola koyulup Şileye geldik. Şile de de dünyanın en büyük 2 . ,  Türkiye’nin 1. Büyüklükteki Deniz Fenerini gördük “Şile Fuse Restoranda” harika bir manzaraya karşı kahvemizi çayımızı içip İstanbul’a doğru yola koyulduk. Yolda patlamış mısırımızı, cipsimizi alıp DVD koyup izlemeye başladık “Kapıda ki Düşman” . Ben bir kez daha Jude Law’a âşık olarak eve döndüm J işte hepsi bu sırasıyla fotoğraflar ise aşağıda ki gibi :)



 Buradan mutlaka su için Şifa olduğu söyleniyor ...


2 yorum:

Yorumlar