7 Şubat 2014 Cuma

Profesyonel Makyaj Eğitimi

Arkadaşımın önerisiyle, Mecidiyeköy Hayat Güzellik’te , Kryolan ve Mac Ürünleriyle 3 saatlik bir eğitim aldık şehir fırsatlarından. Randevumuzu alıp 24 Aralık 2013 de Elifle beraber gittik eğitime. Fakat 3 saatlik dolu bir eğitim olmamakla beraber Mac ürünlerini de kullanılmadı. Sadece Kryolan kullanıldı. Kryolan markasıyla ilk defa o gün orada detaylı tanışma fırsatım oldu desem yeridir.  
Kryolan:  Işığı yüksek oranda yansıtıp profesyonel çekimlerde kullanılır Örneğin; Meşhur mezuniyet fotoğrafçısı, Zümrüt Fotoğrafçılık Kryolan taş pudra kullanır. Tabi porselen bir görünüm elde etse de içerdiği plastik malzemeden dolayı günlük kullanım için ideal değildir.
Kendi adıma makyajımı çok beğendim  doğal ve pürüsüsüz olduğunu düşünüyorumJ  puf puf süngerlerle sürüm şekli çok hoşuma gitti. Yalnız farlarını sulu boya olması hasebiyle pek kullanabileceğimi sanmıyorum.  Eğitimden sonra Zorlu Center’a yemek yemeye geçtik.  Özetle güzel bir gündü. Merak edenler için Hayat Güzelliğin iletişim bilgileri: Telefon: +90 (212) 274 7077 (pbx)


 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar